Nr. MEN: .....................................................
Ministerul Educaţiei Nationale
FORMULAR DE APLICAŢIE
pentru proiectele ce vor fi cuprinse în Calendarul Activităţilor Educative 2015
Proiectul va
conţine doar: formularul de aplicaţie (scris cu TNR 12, la un rând), raportul
de la ediţia anterioară (vizat de
inspectorul educativ - 1 pagină),
diagrama Gantt (1 pagină) şi regulamentul aprobat de inspectorul şcolar general
(în cazul concursurilor), în dosar de plastic cu şină, fără folii protectoare. Toate
proiectele vor fi transmise de ISJ/ISMB, într-un singur pachet, la Palatul Naţional al Copiilor (B-dul
Tineretului nr. 8 – 10, sector 4, Bucureşti), până la data de 17 noiembrie 2014
(data poştei). Pachetul va conţine doar proiectele naţionale/internaţionale,
conform regulamentului.
Avizat,
Inspector educativ I.S.J./I.S.M.B__________
Numele instituţiei/unităţii de învăţământ aplicante:
|
|
Adresa completă
|
|
Nr. de telefon/fax
|
|
Site şi adresă poştă
electronică
|
|
Coordonator/i (nume
şi prenume, funcţie, date de contact)
|
|
Numărul cadrelor didactice participante la proiect/nr. total de cadre
didactice din unitate
|
|
Numărul elevilor din unitate participanţi la proiect
|
|
Alte programe/proiecte organizate (enumeraţi
mai jos max. 5 titluri de proiecte, perioada de desfăşurare şi finanţatorul)
|
|
B.
INFORMAŢII DESPRE PROIECT
B.1. Titlul
proiectului :……………………………………………………………………………
B.2. Precizați tipul activității principale din cadrul
proiectului (concurs; festival; festival-concurs;
proiect social; expoziție; tabără tematică; școală de vară; simpozioane doar
pentru elevi).
B.3. Domeniul în care se încadrează proiectul: (selectați un singur domeniu, considerat principal - celelalte domenii le stergeți din formular)
§
Domeniul cultural-artistic, arte vizuale
§
Domeniul cultural–artistic, culturi şi
civilizaţii
§
Domeniul cultural-artistic, literatură
§
Domeniul cultural-artistic, teatru
§
Domeniul cultural artistic – folclor, tradiţii, obiceiuri
§
Domeniul cultural-artistic – muzică
§
Domeniul cultural-artistic – dans
§
Domeniul ecologie şi protecţia mediului
§
Domeniul educaţie civică, voluntariat,
proiecte caritabile
§
Domeniul sportiv (inclusiv majorete și gimnastică aerobică)
§
Domeniul tehnic
§
Domeniul ştiinţific
B4: Ediţia nr.................
B5: Număr participanţi la proiect:..................
B6: Bugetul proiectului:
Buget total
|
Buget
solicitat MEN
|
Contribuţie
proprie/alte surse
|
|
|
|
Contribuţia minimă a aplicantului este de 30% din bugetul
total al proiectului (condiţie
eliminatorie)
C.
REZUMATUL PROIECTULUI (maxim 2500 caractere)
Prezentaţi minim
următoarele elemente ale proiectului dumneavoastră:
a.
Număr de elevi şi
număr de cadre didactice implicate;
b.
Beneficiarii direcţi şi
indirecţi;
c.
Activităţi propuse,
în ordinea în care se vor desfăşura;
d.
Descrierea activităţii
principale;
e.
Impactul educativ
estimat asupra grupului țintă.
D.
PREZENTAREA PROIECTULUI
D.1. Argument justificare, context (analiză de nevoi) (max.1500 caractere);
D.2. Scopul proiectului;
D.3. Obiectivele specifice ale proiectului;
D.4. Descrierea grupului ţintă căruia i se adresează
proiectul;
D.5. Beneficiarii direcți și indirecți;
D.6. Durata proiectului (minim 6 luni, max 12 luni);
D.7. Descrierea activităţilor (trebuie să conţină minim informaţiile de mai jos pentru fiecare
activitate în parte – maximum 16.000 caractere pentru toate activitățile):
a. Titlul activităţii;
b. Data/perioada de desfăşurare;
c. Locul desfăşurării;
d. Participanţi (elevi, cadre didactice, parinti,
reprezentanți ai comunității etc.);
e. Descrierea pe scurt a activității.
D.8. Diagrama
Gantt a activităților
D.9. –
Rezultate calitative și cantitative aşteptate ca urmare a implementării
proiectului (max. 2000 caractere)
D.10. Modalităţi de monitorizare şi de evaluare ale
proiectului (max. 1500 caractere) -
D.11. Modalități de asigurare a continuității /sustenabilității proiectului
(max. 1500 caractere)
D.12. Activităţi de promovare/mediatizare şi de
diseminare pe care intenţionaţi să le realizaţi în timpul implementării
proiectului (max. 1500 caractere)
D.13. Parteneri implicaţi în proiect descrierea
parteneriatului (roluri şi
responsabilităţi în proiect, adresa completă, nr. de telefon/fax, adresă poştă
electronică /Site, persoană de contact și descrierea
rolului,
contribuției la organizarea proiectului - maxim 3000 caractere)
E.
DEVIZ ESTIMATIV
Nr. crt.
|
Descrierea cheltuielilor*
|
Fonduri proprii
|
Finanţare solicitată
|
Total sumă
|
|
1
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
etc.
|
|
|
|
|
|
|
TOTAL RON
|
|
|
|
*Cheltuielile eligibile sunt: cazare şi
masă participanţi, premii (cf. OMECTS nr.3216/13.02.2008), cheltuieli de
organizare şi materiale (numai consumabile, nu obiecte de inventar), transport intern. Fiecare tip de
cheltuială va fi descrisă detaliat (de exemplu cazare și masă 50 persoane x Y zile x Y lei/zi/persoană;
transport ruta gară – tabără și retur: 50 persoane x Y lei/persoană sau 50 km x
Y lei/km; premii: 3 premii I + 3 premii II + 3 premii III + 3 mențiuni – dacă
există 3 categorii de vârstă etc.),
F. Bugetul
ultimelor 2 ediții:
Anul de
desfășurare
|
Ediția
|
Buget total
|
Buget primit
de la MEN
|
Contribuţie
proprie/alte surse
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G.
În cazul în
care nu va exista posibilitatea de finanţare MEN, doresc ca proiectul să fie
inclus în CAEN 2015:
a.
DA
b.
NU
Coordonator/i (nume și
semnătură)...............................................
Director unitate (nume și
semnătură)...............................................
Precizări:
Formularul de aplicație se completează în baza
Regulamentului de organizare a activităților cuprinse în calendarul
activităților educative, școlare și extrașcolare, aprobat prin OMECTS nr.
3035/2012. Respectând indicațiile referitoare la numărul maxim de caractere,
nici un proiect nu poate depăși 9 pagini. A nu se urmări atingerea numărului
maxim de caractere pentru fiecare capitol, nu este un criteriu de evaluare. Orice
proiect care va depăși 9 pagini va fi verificat referitor la numărul de
caractere maxim admis. Dacă nu va îndeplini această condiție, va fi eliminat
din concurs.
Toate cuvintele scrise cu caractere italice vor fi șterse
din formularul final. Ele conțin doar indicații referitoare la ocmpletarea
formularului.
Proiectul nu se identifică cu concursul/festivalul în
sine. Concursul/festivaul este doar o activitatea principală a proiectului,
care se subsumează unui obiectiv specific.
D.3. Fiecărui obiectiv specific îi sunt subsumate una sau
mai multe activități. Dacă obiectivele sunt formulate SMART, rezultatele decurg
firesc chiar din obiective.
Exemplu de obiectiv specific pentru evaluare și
diseminare: „Diseminarea rezultatelor proiectului în 30 unități școlare,
într-un interval de 6 luni”.
Activități subsumate acestui obiectiv:
1. Constituirea unei baze de date cu profesorii
participanți la proiect;
2. Realizarea unor materiale electronice cu rezultatele
proiectului și transmiterea acestora către profesorii implicați;
3. Organizarea unor evenimente de diseminare în cele 30
de unități școlare, după finalizarea activității principale.
D.6. Perioada de desfășurare a proiectului este
întotdeauna mai mare decât cea de desfășurare a concursului/festivalului.
Obligatoriu există o perioadă de pregătire și una de evaluare/diseminare.
D.8. Exemplu
de diagramă Gantt:
Nr. crt.
|
Obiectiv
specific
|
Activitate
|
Luna 1
|
Luna 2
|
Luna 3
|
Luna 4
|
Luna 5
|
...
|
Responsabili
|
1.
|
Diseminarea rezultatelor proiectului în 30
unități școlare, într-un interval de 6 luni
|
Constituirea unei baze de date cu
profesorii participanți la proiect
|
|
|
|
|
|
|
Ionescu P
|
Realizarea unor materiale electronice cu
rezultatele proiectului și transmiterea acestora către profesorii implicați
|
|
|
|
|
|
|
Georgescu M.
Popescu P.
|
||
Organizarea unor evenimente de diseminare
în cele 30 de unități școlare
|
|
|
|
|
|
|
Echipa de
proiect, pe orașe
Profesorii
participanți
|
D7. Activitățile sunt subsumate unui obiectiv
specific. Ele pot fi împărțite în subactivități/acțiuni, dacă este necesar, cu
respectarea numărului maxim de caractere pentru acest capitol. Probele de
concurs nu sunt activități separate, ci subactivități/acțiuni în cadrul
activității principale. Ele sunt descrise în Regulamentul concursului, nu în
formularul de aplicație.
D.13. Partenerii sunt acele instituții care contribuie
efectiv la organizarea proiectului; a nu se confunda cu unitățile școlare care
doar participă la una sau mai multe activitați ale proiectului. Existența
partenerilor este recomandată, nu obligatorie. Nu este necesară încheierea de
parteneriate cu unitățile de învățământ participante.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu