duminică, 26 octombrie 2014

Care sunt activitatile educative prioritare??

Activităţile educative de bază (prioritare) sunt cele înscrise în calendarul ministerului, respectiv CAEN, CAER sau CAEJ (la nivel judeţean) sau CAES (centralizarea activităţilor educative la nivelul şcolii). Există însă carenţe în ceea ce priveşte proiectele de dezvoltare personală ale copiilor (în propunerile pe care şcolile le vor face în perioada următoare este recomandat să se aibă în vedere acest aspect).
i) inițierea/implicarea implicarea unităților de învățământ intr-un proiect educațional județean

j) Strânsă colaborare între palatul copiilor/cluburile copiilor din Bistrița, Năsăud, Beclean, Sângeorz și unitățile de învățământ – RECOMANDARE! Se încheie un protocol de colaborare între palat/club și unitatea de învățământ, în baza căruia se derulează toate activitățile inițiate la nivel de școală, intr-un mod centralizat. Aceeași regulă ca și la parteneriate/colaborări interinstituționale). 
Organizarea
 Organizarea cercurilor pedagogice – zonal, în mediul urban/rural, școlile selectate
în funcție de activitatea precedentă în domeniul educației non-formale – conform
planificării afisate pe site.
Responsabilii de cerc pedagogic vor fi desemnați în urma constituirii consiliului
Consultativ
l) Organizarea workshopurilor pentru inițiere în scriere de proiecte (pe formularul
nou de aplicație)– la cerere, pe zone, minim 10 participanți.
m) Toate proiectele care se depun pentru înscrierea în Calendarul activităților educative ( CAEN, CAER sau CAEJ) respectă aceeași structură,  conform formularului de aplicație pentru CAEN
n) Certificarea (obținerea de adeverințe) participării la activitățile derulate în cadrul proiectelor – pt CAEN – certifică MEN; CAER, CAEJ – organizatorii/aplicanții; pt CAES – directorul și coordonatorul de proiect; pt alte proiecte derulate în parteneriat – inițiatorii de proiect – ex. APM BN, IJP BN 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu