Activităţile educative de bază (prioritare) sunt
cele înscrise în calendarul ministerului, respectiv CAEN, CAER sau CAEJ (la
nivel judeţean) sau CAES (centralizarea activităţilor educative la nivelul
şcolii). Există însă carenţe în ceea ce priveşte proiectele de dezvoltare personală ale copiilor (în propunerile pe care
şcolile le vor face în perioada următoare este recomandat să se aibă în vedere
acest aspect).
i) inițierea/implicarea
implicarea unităților de învățământ intr-un proiect educațional județean
j) Strânsă colaborare între palatul copiilor/cluburile copiilor din
Bistrița, Năsăud, Beclean, Sângeorz și unitățile de învățământ – RECOMANDARE!
Se încheie un protocol de colaborare între palat/club și unitatea de
învățământ, în baza căruia se derulează toate activitățile inițiate la nivel de
școală, intr-un mod centralizat. Aceeași regulă ca și la
parteneriate/colaborări interinstituționale).
Organizarea
Organizarea cercurilor pedagogice – zonal, în mediul urban/rural, școlile selectate
în funcție de activitatea precedentă în
domeniul educației non-formale – conform
planificării afisate pe site.
Responsabilii de cerc pedagogic vor fi
desemnați în urma constituirii consiliului
Consultativ
l)
Organizarea workshopurilor pentru inițiere
în scriere de proiecte (pe formularul
nou de aplicație)– la
cerere, pe zone, minim 10 participanți.
m) Toate proiectele care se depun pentru
înscrierea în Calendarul activităților educative ( CAEN, CAER sau CAEJ)
respectă aceeași structură, conform formularului de aplicație pentru CAEN
n) Certificarea (obținerea
de adeverințe) participării la activitățile derulate în
cadrul proiectelor – pt CAEN – certifică MEN; CAER, CAEJ – organizatorii/aplicanții; pt CAES – directorul
și coordonatorul de proiect; pt alte proiecte derulate în parteneriat –
inițiatorii de proiect – ex. APM BN, IJP BN
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu